понеделник, август 6

Селена не е готова за модна линия

Селена Гомез не се чувства готова за най-високата класа модна линия, тъй като тя не би искала да зарежда с стока за феновеете й която е много скъпа. Певица и актриса има собствени достъпни гама облекла - Dream Out Loud - и, докато тя е горда от това, тя няма никакво намерение на разклоняване в една по-скъпа колекция, тъй като тя не би искала дрехите си, за да бъдат наистина скъпи.Тя каза: "Обичам да го правя, и аз съм супер горда от това. Но аз определено не мисля, че съм готова за това (най-висока класа модна линия). Това е изцяло друг пазар,в който се чувства много смутена. Никога не ми е било удобно казвам, "Ето един потник, че аз съм ще го продам за $ 350, и той е само един потник." Селена - която излиза с Джъстин Бийбър - също каза, че рядко си купува скъпи дрехи, както тя не може да го оправдае и да ги носи само, ако тя ги получава. Тя каза пред списание Teen Vogue: "хора са ми изпращали неща, които са наистина хубави, и аз съм като:" Това е сладко, и когато погледна етикета и като видя че това е 200 $. Аз съм като О, Боже, хора вероятно си мислят, че ще го купя, а аз не го купувам. Това е наистина странно. "

Няма коментари:

Публикуване на коментар