сряда, август 8

Интересни неща от Selena-Daily

Ето още готини неща за Сели от Selena-Daily:

„НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ, ЧЕ ТЕ КАЗВАХА ТОВА ЗА МЕН!
BOP JUNE 2008
Селена Гомес очаквала началото на лятната ваканция, когато открила, че някой разпространява слухове за нея в училище. „Чух най-откачените неща за себе си. Говореха за мен, че съм се разкрещяла на приятелка и също че преднамерено съм препънала някого.” – припомня си Селена. Историите разбира се не са верни, но Селена се почувствала напълно предадена. „Беше голяма драма за мен.” – добавя тя.
Селена не искала училищната година да приключи по този начин, така че вместо да се стресира и да чака края на лятото, тя се изправила пред нейните клюкарки. „Аз бях изпълнена с увереност и отидох при тях и поисках да спрат. Когато такова нещо се случи, не приемайте, че сте изгубили приятелка. Това е прикрита благословия, защото нямаш нужда от приятел, който разпространява слухове за теб.”
 
ПРЕСПИВАНЕТО, КОЕТО ПРОМЕНИ ЖИВОТА МИ!
M MAGAZINE APRIL 2009
През лятото на 2008г. Селена си опакова нещата, за да преспи с Деми в нейния туристически ван. Селена не подозира, че това среднощно пътуване ще промени живота й! Селена разказва: „Нямах търпение да посетя Деми , когато бе на път с Братята Джонас. Щях да спя при нея, да стоим будни до късно и да си говорим. Аз започнах да пиша песни за новата любов. Пишех за нещата през които преминавах. Направих много нови песни за първата любов и връзките. Станахме много по-близки тогава."
Още за партито с преспиване Селена споделя – „Най-доброто нещо на тези партита е клюкарстването с приятелките”.
Нещата, които трябва да има на едно парти с преспиване според Селена са – пуканки и кисели краставички, шоколад, игра Нинтендо Wii, гримове, за да се гримират една друга и видео камера.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар