събота, юни 21

Превод на интервюто за Yahoo News


Пожелано от Еви . Благодаря за идеята.

Селена Гомес трябва да се успокои.
В 21-годишната певица / актриса става гореща, за да се намали един френетичен график. 
"Има хора, които ми казват 'Забавлявай се!' Нали знаеш, просто да мога да се насладя на това къде съм", каза Гомес. "Но аз искам да направя много, все пак. Обичам това, което правя. Обсебена съм от това, което правя. "
Точно сега, тя е в мания с кариерата си, не посягането слухове за един on-again/off-again отношения с Justin Bieber, или съобщения, че тя е била с диагноза лупус. Гомес дърпа конците, когато става дума за охраната си име и репутация.
Което е причината, заради която тя побърза да изтъкне, че неотдавнашното си пътуване до Непал, като посланик на УНИЦЕФ, подчерта да изключи кариерата си, което е създала с външния свят.
"То беше красиво. Тово беше духовно, " каза тя на пътуването. "Не се къпах, никога, защото бях в областта всеки ден и просто се чувствах все едно бях отстранена, изцяло, от моя балон, в който аз живея ", каза тя. "И това беше невероятно."
Седенето с кръстосани крака  в средата на пода на разпадащата се сграда, Гомес е заобиколен от селски деца, и може да получи сигнал за събуждане на различията между нейните нужди, и тези, които живеят в развиваща се страна.
"Искам да кажа, бях на посещение с деца, които са се опитвали да просят от техните родители за тоалетна", Гомес припомни. "И ние се оплакваме, че трябва да направим неща всеки ден. Това е, когато наистина разбираме и  е най-добрият подарък, който получих. Защото аз консумирам цялата тази енергия от света, че е като налягане и това е чувството да се съсредоточи, върху някои неща, които съвсем не са това, за които този свят е на път."
И все пак, Гомес не е без своите собствени нужди.
Тя се пресегна за неприкосновеността на личния живот и търпението на обществото в оставяйки я да се развие в нещо по-сложно, отколкото на Disney хлапето.
"Винаги съм обичал живота си", каза тя. "Мисля, че има някои части от живота ми, които ми се иска да имам към себе си и нещата, които можех да правя и да растат с опит. Но почти ще бъде просто лицемерно от моя страна, ако се оплака за това. Мисля, че понякога е глупаво това, което се случва, но аз обичам нещото, което правя и предполагам, че трябва да се справя с него. "
Изглежда Гомес отнема повече време за себе си, като току-що започна уроци по пиано.
"Знам как да свиря малко, но наистина трябва да бъда уверена," обясни тя. "Научих две от моите песни и преди, но аз просто бях ужасена, така че сега имам професионално обучение  и ще бъде невероятно."

Няма коментари:

Публикуване на коментар