събота, юли 19

Селена на живота и бъдещето си.


Кредит на нас, SelenaMarieFans.blogspot.com ако взимате // Превод от мен, съжалявам, ако има неточности!
~
"Моето бъдеще? Мечтая да бъдеш щастлива, правейки нещата, които обичам, да раста да науча нови неща и може би да се готвя за живота! "Selena Gomez,обожавана знаменитост от стотици, които спят в палатки на брега на морето, само за да я видят, казва, че планира близко бъдеще в интервю по време на конференцията за фестивала в Иския Hotel Regina Isabella. Звездата на Дисни - Магьосниците от Уейвърли Плейс със световен успех - беше един от малкото, които са постигнали успех, без да минава през ураган (Demi Lovato, Майли Сайръс и Линдзи Лоън не могат да се кажат същото).

Тя навършва 22 години на 22 юли, "Аз ще си вземa почивка по време на работа, ще има парти с приятелите ми", казва Selena Gomez в обедната пресконференция на филмовия фестивал в Иския, и оставя настрана клюките за нея, датираща-и-архивирате с Justin Bieber.

Selena Gomez, родена в Тексас с мексикански баща, създава впечатлението, че е млада жена, много решителна и стабилна, една машина на маркетинга и бизнеса (линии облекло, всички видове продукти на нейния уебсайт selenagomez.com). "Вярно е, че преди няколко дни направих нов писмено татуировка" Първо обичаш себе си. "След няколко години на мислене първо в другата, сега мисля първо да ме обичаш. "

"Аз искам да се чувствам свободна да правя грешки и знам, че феновете ми коментрат и ме следват на всяко малко нещо, което правя, но не ми пука. Едно нещо, което ми е в работата като актриса и певица, където искате само да бъде по-добре, всичко друго е личния ми живот и аз не се чувствам упшена да бъда себе си или да бъдат повлияни от това, което ми каже. "

Цифрите на Selena Gomez в социалните мрежи са изключителни: 21400000 последователи в Twitter (@ selenagomez), 60 милиона на Facebook, 206 000 души в една италиянска страница, посветена на нея, както и 11 милиона последователи в профила си в приложението Instagram. "Аз съм работила, от като бях на 7 години, и аз съм вечно благодарен за тези, които ми помогна да стигна до тук. Ще направя 22 година сега и израснала с моята работа. Както така и съм последвана от много фенове. Благодарение на социалните мрежи, които аз използвам много, винаги мога да се свържа с всички, и аз винаги се опитвам да се свържа с тях и да споделя всичко с искреност. Знам, че имам отговорности, но не искам да се чувстват депресирани, когато те не са съгласни с мен и нещо, което е написала или публикувал "- и най-пресният пример е публикуването му от преди дни, когато тя коментира ситуацията в Газа, писане:" Това е всичко за човечеството, молете се за Газа. "Звездата е получила много критики в Израел - "Често съм казвала, че не съм перфектна. Разбира се, че също така трябва да бъде опазено, защитено от публиката, така че винаги да ме държи на сигурността. "

"Иския е едно прекрасно място. Хората ме посрещнахя, и аз обещавам да се върна скоро ", казва тя. Що се отнася до кариерата ù приключи през 2013 г.  магьоснишката Waverly Place серия, и след като присъства във филм на Harmony Korine  - Spring Breakers, който бе показан на филмов фестивал във Венеция - актрисата и певица се завръща във филм от William H. Macy  - Rudderless, представен в премиера на фестивала  Pascal Vicedomini, Иския, все още няма дистрибутор в Италия. Какво ще кажете за музиката, след години с групата Селена Гомез & The Scene, Селена вече има солова кариера с нейния Stars Dance Tour, "Аз няма да бъда в Италия точно сега", казва тя.

Били ли сте някога искали да живеете нормален живот? "Не", отговори тя без колебание.

Няма коментари:

Публикуване на коментар