понеделник, декември 1

Кратки новини

@ogramicgomez : ''Моля те прочети това когато можеш, любов ,надявам се да си имала щастлив Ден на благодарността. Надявам се да не ме намразиш ''

@selenagomez : ''Знаеш,че никога не бих те мразила.Моля те не казвай това.Феновете ми означават много за мен и аз оценявам,че ти пука достатъчно да поясниш себе си.Също така имах великолепен Ден на благодарността,надявам се и твоят да е бил прекрасен.Обичам те и Бог да те благослови.''

@sgtourspics : ''Благодаря ти много,че ми отговори на съобщението,имам въпрос дали Селена ще има ново турне и дали ще участва в нови телевизионни серии и как беше твоят Ден на багодарността?''


@aleenkeshishian : ''Няма турнета за сега. Тя работи върху музика и филми. Стойте на линия.''

Няма коментари:

Публикуване на коментар