неделя, януари 11

Още една история на фен, говорил със Селена:


"Видях туита, който Селена re-tweet-на и звънях. Линията все беше заета и после се включваше гласовата поща. Реших да оставя номера си в гласовата поща.Продължих да звъня и не работеше. Неизвестен номер (личен, закрит) ми звънна и знаех, че беше тя. Вдигнах и нещото,което чух беше сладкия й глас и тя каза “Здравеей ти остави гласова поща” и аз казах “О, боже мой, Селена! Може ли да ти кажа нещо!” тя каза “да, разбира се.” аз й казах “запознах се с теб преди повече от година и ти дадох остриетата си.. (б.п: момичето е рязало вените си с тези 'остриета')” И Zedd попита “Остриета?” Аз казах “Да, аз рязах вените си” Селена каза “оо да спомням си бяха в малка кутия, нали така?” Аз казах “…,Не аз съм от Чикаго и благодарение на теб вече 1 година не се режа. Имам татус love yourself first на рамото ми, за да ми помага” тя каза “О боже, имам такава на гърба си” и аз казах “Това е причината, поради която си направих” , казах аз “всеки път когато съм зле и се чувствах, всякаш ще се нараня отново,си мисля за теб” . Тя ми каза “Aw, толкова съм горда с теб”, а аз й отговорих “това означава толкова много за мен… Може ли да ме последваш в Instagram?” много срамежливо казах (името й в Instagram) asslena и тя каза "По-добре го оправи", аз й казах“Оу, знаеш,че ще публикувам за теб” и тя каза“е, трябва да звъннем и на други, обичам те, бъди силна” и затвори."

Няма коментари:

Публикуване на коментар