неделя, октомври 4

Цитати на Селена от интервюто за Latina Magazine

"Aз съм истински човек. Имам лоши дни също. Мога да си правя добри селфита, но това може би е след 2 часа правене на грим и фризура. Не е нужно да си перфектен."
" 'Всичко се случва поради причина' това е истината за приятелствата, връзките, прослушванията. Имала съм 'да' и 'не', имала съм добри и лоши неща,винаги се опитвам да не мисля защо нещо не провървява."
"За мен да бъдеш силен е много сигурно за това кой си. Прекарах последната година в търсене на това коя съм аз. И разбрах, че най-важната връзка, която имаш е тази с теб самият." 
"Навикът да бъда груба със себе си. Бях собствения си най-лош критик. (..) Трябваше да се спра и да се попитам "Това добре ли е за мен?". Сега позволявам на себе си да се грижа за себе си."
"Банята ми е пълна с продукти за красота, но от скоро съм изцяло за грижата за косата си. Не исках да я боядисвам и си махнат екстейшъните. Обичам продуктите на Pantene. Правят косата ми мека,силна и супер блестяща."

Няма коментари:

Публикуване на коментар