сряда, януари 20

Charlie Puth говори за Селена:

“Запознах се с нея в Лондон и ние тъкмо станахме приятели” Puth, 24, казва на ЕТ по време на ексклузивнен разговор във всекидневната на новия му дом в хълмовете на Холивуд.
“Тази песен, ‘We Don’t Talk Anymore,’ дори не беше записана в студио,” той разкрива. “Мелодията за китарата, която имах в главата си започна в Япония. Взех си китарата и бях като, 'Лол. направи го,’. Бях в хотелската си стая и буквално записах китарата с Айфона си, което е лудо. Нямах дори и микрофон. Отидох във Филипините, продуцирах бийта, както и барабаните, и записах вокалите в Лос Анджелис. После, седмица по-късно, се обадих на Селена след като й го бях изпратил и тя се влюби в песента.”

"Тя е много добър човек, към който винаги бих могъл да се обърна да попитам за съвет."- казва Чарли в друго интервю за нея. А споделя още една история, която е странна за процеса на записването на песента:
 "Тя дойде и аз буквално настроих микрофона в гардероб. Така че мога да кажа, че съм продуцирал Селена Гомес, докато тя записва в гардероб... Тя наистина свърши много добра работя."

Няма коментари:

Публикуване на коментар