понеделник, декември 24

Ретро Селена-2

Раздели и събирания с приятели!
TIGER BEAT SEPTEMBER 2009

Спречкването с приятелки никога не е забавно, но се случва на всички – дори на знаменитостите!
Селена знае какво е да имаш трудни времена с приятелка. „Аз трябваше да скъсам с приятелка, но го приключихме със запазени добри отношения. Ние просто израснахме отделно и започнахме да се променяме в различни хора. Ние бяхме пълни противоположности, затова казах „Не мисля, че сме приятелки вече.” Обаждам й се всеки ден оттогава. Поддържаме контакт, защото бях част от нейното семейство за мното дълго време.”
(бел. LightOne - Тук не е изрично споменато, но май става дума за Деми Ловато, макар долу Деми да говори именно за нея)

Деми Ловато разкрива трудностите с най-добрата си приятелка Селена: ”Нашият първи спор беше поради липса на комуникация. Всичко се успокои след като се запитахме „Защо се караме?” Ние бяхме изгубили контакт и двете си казахме „Ти не ми се обади от цяла седмица!” Сега сме добре.”



Нуждая се от разговорите с Тейлър!
TIGER BEAT OCTOBER 2009

Селена се разкрива за нейното специално приятелство със Тейлър Суифт и тяхното „време за споделяне”!
Селена Гомес има изключително лош ден. Тя вече чула злобен слух в Интернет, лош ден за косата й и е изключително уморена. Има само един човек, който може да оправи настроението, така че тя се обажда на нейната близка приятелка Тейлър Суифт. „Тя е една от най-добрите ми приятелки. Ние си говорим всеки ден. Наричаме го Pep time with Swift или Pep time with Gomez. Това си е нашето нещо!”
Селена веднага се свързва с Тейлър, когато двете се срещат през 2008 година и са супер близки от тогава. „Никога не съм се свързвала по подобен начин с някого от времената с Деми”. Тейлър се чувства по същия начин: „Аз се мотая със Селена често. Тя е толкова истинска личност. Тя има подобна работа като моята. Лесно е да бъдеш въвлечена във вихъра на индустрията, така че фактът, колко тя е нормална и истинска, е чудесен.”
Да имат време за своите бъбрения е много важно за Селена и Тейлър „Ние се имаме една друга. Това е чудесно. Тя може да преминава през нещо, което аз единствена разбирам и тя единствената при която мога да отида.” Селена споделя още, че нищо не може да им попречи да си говорят. „Тейлър и аз винаги намираме време за себе си. Примерно тя отива на среща с фенове и ми се обажда, за да ми каже няколко окуражителни думи. Много е мило.”

Тейлър е най-голямата ми фенка!
TIGER BEAT DECEMBER 2009

Когато Селена Гомес започва да записва със своята група, тя няма представа колко много трудна работа й предстои! Благодарение на най-добрата си приятелка Тейлър Суифт, която е там да я подкрепи! „Времето за повдигане на настроението го смених с време за Суифт! – смее се Селена - Тейлър пътуваше на турне с автобуса си и ми пишеше или обаждаше. Тя ми пишеше различни мили неща всеки ден – това бе толкова сладко!”
Тейлър е толкова полезна с албума, че Селена не можела да чака да го сподели с нея. Тейлър чува първа албума. „Тейлър е била моят покровител през много неща, които преминах. Тя ми е като по-голяма сестра, така че й разказвам всичко от събирането на групата ми до подготовката за турнето.”
Въпреки че Селена е твърде заета да снима „Магьосниците от Уевърли Плейс”, за да има турне, тя се надява да пътува с най-добрата си приятелка някой ден скоро. Но първо, тя се нуждае от няколко ангажименти за упражняване. „Аз искам да направя няколко местни шоута. Това ще бъде забавно!” – споделя Селена с нас ухилена.

Селена споделя, че обича групата си: „Ние харесваме да ходим за суши и на боулинг и да правим разни глупави неща, като каране на картинг. Забавно е с тях!”

За какво си говорят Селена и Тейлър?
M MAGAZINE JANUARY-FEBRUARY 2010

Списанието разкрива за какво тези най-добри приятелки си говорят (подсказка - момчета)!
Тейлър и Селена си подхождат напълно. Селена разказва: „Чувствам се сякаш я познавам от десет години.” Двете момичета обичат да се смеят, да пазаруват, да излизат нощем за замразен йогурт и да говорят за момчета. Един особено им поддържа вниманието – Тейлър Лаутнър! Да, Селена е развълнувана, че нейните любими приятели се сближават. „Тейлър Суифт и Тейлър Лаутнър са толкова сладки!” Така че ние трябваше да я попитаме дали ревнува. „В никакъв случай! Тейлър е единствената сестра, която съм имала.” – признава Селена.
Тук трябва да намесим Деми. Много от вас се чудат защо Деми не се включва със Селена и Тейлър. Двете не са излизали заедно наскоро. Но истината е, че Селена и Деми вървят по различни пътища и намират нови приятели, с които се опитват да се сближат. Селена признава: „Всички сме правили грешки. Но моето приятелство с Деми винаги е било добро, защото не се съдим.

Селена застъпи на сцената!
SUNDAY MAIL OCTOBER 2009

Селена обърна мнението на критиците си!
Селена Гомес предпочита да отговаря направо на критиците си. Невинната Дисни звезда позната най-добре като Алекс Русо от „Магьосниците от Уевърли Плейс” знаела, че има много хейтъри, обвиняващи я в „позьорка, която иска да се появи на сцената”. Вместо обаче да се нацупи за това седемнадесетгодишната Селена приема обидите, наричайки бандата си „Сцената”.
„Ти трябва да премеш всичко, което хората хвърлят по теб.” – казва момичето родом от Тексас по телефона от нейния нов дом в Лос Анджелис. „Аз всъщност свикнах да ми се присмиват и затова кръстих бандата си по този начин.”
Гомес като нейните колеги от Дисни включително братята Джонас, Майли Сайръс, Деми Ловато и състава на „Училищен мюзикъл”, са свикнали на суровото публично око. Тя е професионална актриса от седемгодишна. „Аз знам, че хора като братята Джонас са много силни и те не позволяват критиките да ги уязви. Защото ако ти наистина вярваш в каквото вярваш, тогава нищо няма значение и никой не може да ти промени мнението.”
Гомес е с високо самочувствие в нейния първи албум „Kiss & Tell” - сбор от поп, рок и денс, вдъхновен от силните жени модели за подражание като Пинк и Кели Кларксън.
„Те са много силни жени и техните песни са невероятни и много вдъхновяващи. Поради това че имам фенове, които подражават на мен, което смятам за чудесно – истинска благословия и подарък – исках да се уверя, че музиката ми е вдъхновяваща за тях.”
Гомес преглежда 140 песни преди да се спре на 13 финални парчета и въпреки че харесва да пише текстове, тя си позволява привилегията да включи само една песен, за коята е участвала в писането на текста. Тя казва, че тази песен „I won`t apologise” е много лична и се надява нейните млади фенове да откликнат на посланието й.
„То е нещо през което преминава всяко момиче. Особено тийнейджърките, които се опитват да се променят заради хората – за това да бъдат популярни деца или за да се харесат на гадже. Това е естествено. Аз основно написах тази песен, за да им кажа: „Не съм човекът, когот искате да бъда, но няма да се извинявам за това, което съм.”


Тайните на „Сцената” на Селена!
POPSTAR MAY 2010

Селена Гомес изненада всички, които се съмняваха с нейния изключително успешен първи албум „Kiss & Tell”. „Naturally” е по върховете на класациите по целия свят! Ние си побъбрихме със Селена, за да открием тайните да бъдеш поп звезда!

Въпрос: Какви са твоите ритуали преди да излезеш на сцена?
Селена: Групата ми и аз се затваряме в стая, където няма никой друг и там прекарваме часа преди да излезем. Този час е за нас да бъдем просто заедно, да се уверим че сме на една вълна тази вечер.... и да направим разпевки заедно. Обикновено ние се разсмиваме, така че се получава отпускаща обстановка.
Въпрос: Кое е най-доброто нещо да бъдеш поп звезда?
Селена: Пайети! Аз трябва да нося пайети! Никога не бих носила това ако отивам в магазин Target или да се разхождам из търговския център, а аз трябва да нося пайети през цялото време, когато имам изява. Това е много забавно. Никога не съм знаела, че ще бъде толкова забавно да нося пайети, но ето че е така! Това е новата ми модна мания!
Въпрос: Би ли някога написала песен с най-добрата си приятелка Тейлър Суифт?
Селена: Да, абсолютно! Обичам да работя с приятели. Наистина обичам. Аз обичах снимането на филма ни с Деми Ловато и обичам работата в шоуто и с моята група. Това не изглжда да е работа – по-скоро е като мотаене с приятели.
Въпрос: С кого би била на турне-мечта?
Селена: О, Господи..... честно, турне-мечта би било с Деми Ловато, Тейлър Суифт, Forever the Sickiest Kids и аз! Да, това би било турнето ми мечта. Не се шегувам!

Това съм истинската Аз!
TIGER BEAT WINTER 2008

Селена Гомес иска от вас да знаете, че тя не е толкова очарователна, колкото изглежда!
„Когато започна моята кариера, аз ходех на много прослушвания. Косите на другите момичета бяха перфектни и имаха тоалети, с които изглеждаха изящно. Аз пък отивах по свой собствен стил. Майка ми ме научи да бъда себе си и ако не ме искат такава, значи няма нищо, което да мога да направя. Никога не бях момичето, което си мисли „Нужно е да се уверя, че изглеждам по определен начин като останалите момичета.” Мисля, че ти изглеждаш най-добре, когато си себе си. Когато за първи път си купих първия чифт „Converse”, бе момента, когато осъзнах, че това е, която се предполага да бъда. Това е, която съм. Моите „Converse” са ми сякаш като напомняне за мен. Аз все още пазя мамините „Converse” от нейните гимназиални години. Те ми ставаха и ги носех. Тогава получих първия си чифт черни такива и сега имам най-малко 20 чифта. Смятам, че дори да израснах първия си чифт, който купих, когато бях в шести клас, но отказвам да ги изхвърля. На мен не ми отнема много време да се приготвя всъщност. Сутринта се приготвям за около пет до десет минути, особено когато отивам на работа или на училище. Събуждам се, измивам си зъбите, слагам си клина и гуменките и тръгвам!”

Аз не съм перфектна!
POPSTAR JULY 2009

Селена Гомес обяснява: „Аз просто се опитвам да дам най-доброто, което мога – не защото съм модел за подражание, а защото просто искам да го направя за себе си. Аз върша най-доброто знаейки, че имам по-млада публика, която ми подражава, но в същото време аз съм на 16 години. Аз все още правя грешки и може би има грешки за които, те не знаят, но аз са старая изключително много да запазя грешките си за себе си, защото там им е мястото – не да се намесват в отношенията ми с феновете. Ние всички сме хора и ние правим грешки, така че не се опитвам никога да си изкарам образа на перфектна, защото определено не съм такава!”

Аз пораствам!
TIGER BEAT SEPTEMBER 2009

За три години Селена Гомес от сладко хлапе се превърна в уверена млада дама!
Селена Гомес има дни, в които изглежда всички я третират като дете. Звездата изпуска напрежението колко дразнещо е това! „Аз не харесвам да бъда подценявана заради възрастта. Когато хората си кажат „Тя е само на 16” – аз им извиквам „Не го казвайте!” Аз съм на 16 години и съм готова да се справя с всичко!”
Част от растежа е справянето с предизвикателства като слуховете, но Селена казва, че има нейното семейство, приятели и фенове, за да я пазят силна! „Аз няма да кажа, че слуховете не болят или не ми влияят, но е приятно да имаш хора наоколо, които са наистина мили. Аз просто трябва да се фокусирам върху хората, които имат значение като феновете и семейството ми.”
Селена споделя, че нейната музика ще покаже нейния растеж. „Аз съм наистина развълнувана да пусна албума си. Вие ще видите изцяло различна страна от мен, което ще бъде забавление.” Но въпреки че тя още расте, Селена все още има отговорности вкъщи! „Аз все още върша домакинска работа. Аз все още трябва да чистя стаята си, да мия чиниите и да разходя кучетата.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар